2008-04-03

2008 aprilis 03.

na, tegnap átnéztem egy csomó fotót,
amit az elmúlt háromhavi nyüzsibe' meg előtte csináltam
és az a jó hírem van, hogy úgy érzem van néhány, amit meg kell osztanom.

úgy is, mint képi támogatása az írott élményeknek (haj, de szép kis mondat)
és úgy is néhányat, hogy szépnek gondolom őket.
a fellelhetőségekről itt nyújtózkodom majd tájékoztatással.

azt hittem, hogy majd most ebédszünetben már oda is biggyesztek néhányat,
de kijöttem a Flickr gyakorlatból és kell egy kicsit több idő rá.

nade legalább nektek mostmár van mit várni.

...
mai valós események:

ma tavasztündérnek öltöztem,
ami meg is hozta a hatását és mosolygós tavasz lett,
amit egyebkent én itt töltöttem az irodában ebédszünetben is,
szórakoztatni vágyva.

nade mindegy, mert a cipőm egyik sarkáról lejött a tipli (azt úgy hívják, ugye),
amikor majdnem leestem a lépcsőn a metróban,
szóval nem jutottam volna messzire egyebként sem.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

ez itten útmutató a Tavasztündérképzősöknek:))

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Szirmokkal hintek kökényágat,
Méheknek vetek selyemágyat.

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Pitypangot kérek, hordjon bátran
Sárga bóbitát zöld világban.

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Szellőkkel futok sások között,
Bontok, amit a Tél megkötött.

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Cseresznyefának titkot mondok,
Hangyák várában vagyok gondnok.

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Esővel keltek lusta rügyet,
Pajkos kiscsikó velem üget.

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Nyuszit kergetek vizes réten,
A Nap felnevet, hogyha kérem.

- Virágléptű Tavasztündér, merre jársz?
- Léptem nyomában minden ragyog,
Fölötted szállok, veled vagyok.

Névtelen írta...

azért ha itthon voltál felhívhattál volna, legalább a szülinapomon... hüm-hüm

Gabriella Kovacs írta...

na ez szuper, hogy megint elfelejtettem valakinek a születésnapját, basszameg..

BOCSÁNAT!!!!!

Mindenkinek mindig elfelejtem a születésnapját és a névnapját és felhívni és dátumokat és ilyenek..de nem gonoszságból tényleg, csak mert ez van..

beírtam az összeset az előző telefonomba és a mindenféle találkozásokat is oda szoktam..aztán egy mozdulattal kitöröltem az összes naptárbejegyzést, de aztán mindegy is volt, mert mostmár új telefonom van, aminek a naptárja még teljesen szűz..

jaaajj, kinek volt épp akkor a szülinapja..
az Emeséjjjé azt tudom, vele előtte is beszéltem, meg utána is, meg a Bea is figyelmeztetett és úgy is elfelejtettem...:(

nade..ha Te a Marcell vagy, akkor neked..hmmm.. április 3...akkor nem voltam otthon...és azt is elfelejtettem...
de azért Boldog Születésnapot!!:)

jaaaaajjjj...
ki az? szabad a gazda!!!

Gabriella Kovacs írta...

Szigeti Orsi?
Ahhaa..rájöttem..asszem:)
hát akkor,
Boldog Születésnapot
neked itt és most:)
láttam a képeket a mulatságról és úgy tűnik jól, szépen kiforrottan sikerült ez a 30.)

eltaláltam, Te vagy az?
...

na és itt most megragadom az alkalmat, hogy

Boldog BármilyenÁltalamElfeljtettBármit Kívánjak Mindenkinek, tényleg!

és ezt osszátok be legyetek szívesek egész évre és ezek után csak örülnötök kell, amikor telefonálok, a bosszankodás meg le van tudva..:)

Névtelen írta...

sebaj, majd jövöre, csok m