2008-04-16

2008 április 16

több dolog is történt a napokban.

először is tegnap a telefonom beleesett a kávéba,
miközben azt próbálgattam, hogy pont modul a bögre peremével...
az is volt, pont odapasszolt, csak meglöktem egy kicsit véletlenül.
mégis, ki az a hülye, aki azzal szórakozik, hogy a bögréje, meg a telefonja modul-e?
most ragadnak a gombjai...
azon gondolkozom,
hogy kiveszem az aksit meg a kártyát és megmosom.
hülyeség mi?
sokat nem ronthat.
hmm?

másodszor pedig ma elhatároztam,
hogy legközelebb tényleg fejen rugom azt a srácot,
aki úszószemüvegben beúszik a tempózó lábaim közé.
punktum.
kutyavilág jön.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

En a helyedben mar regen fejbe rugtam volna, persze csak mero "veletlensegbol" :-))))

pusza
C. :-)

Gabriella Kovacs írta...

en inkabb azert a csunyan nezest valasztottam elsore..
johiszemuseget feltetelezve...
hmm...ketszer is...
naiv vagyok?

Névtelen írta...

Hat...aki eloszor bedobja a telefonjat a metro kocsi ala, aztan a bogre peremen egyensulyozza...nem tudom...naiv...?

Pusza:-)

Ui: Ugy szeretunk ahogy vagy :-)

C.