2008-04-19

2008 április 19.

Tegnap este:

-részt vettem egy szervezett irodai üresbeszélgetős partin, egyetlen dologgal a fejemben: MENEKÜLJ!
-leolvastam a BigBen-ről az időt.
-felhívtam anyát és beszélgettünk.
-felhívtam a Danit, a Beat, az Annát és elmondtam nekik MENNYIRE NAGYON hiányoznak és nevettünk.
-felhívtam a Sasát is ő éppen Marseilleben volt a csajával valami buszon, és nem volt nagyon "deörülökhogyhallak" a hangja, visszafogott "örülökhogyhallakdeittacsajom" hangja volt...
hmmm, oh, jaj, bazzeg...
-találkoztam a Pannival és jól berugtam.
-végiggyalogoltam a CharingCrosson miközben valami pie-t ettem és azt hiszem dühös voltam erre a városra.
-elgondolkoztam, hogy felhívom a James-t hogy merre vannak Didie-vel, de a bortól annyira csókolózhatnékom volt, hogy úgy döntöttem inkább nem.. mert a végén még megcsókolom Didiét...és akkor sosem kaparom le magamról többet
-néztem, ahogy újságot fúj a szél az autókerekek között.
-néztem, ahogy elhúz mellettem egy RollsRoyce.
-nagyon hiányzik a napfelkelte egy átmulatott éjszaka után Budapesten.
-a buszon gitározott egy feka pasi.
-mellettem az ülésen aludt egy öreg indián... lerajzoltam... közelről..
néhány percig ott a buszon ez az öreg alvó indián és én egy család voltunk.
-1-re itthon voltam.

Nincsenek megjegyzések: