2008-04-30

2008 aprilis 30.

ebedszunet..

gyorsan elmondom, hogy:
1.
tegnap volt ket eve, hogy azt irtam ebbe a blogba, hogy megerkeztem ide.
talan errol majd meg irok.

2.
vasarnap, amikor a vonatcsatlakozas kesese (1 ora)
es a vonatcsatlakozas vonatcsatlakozasanak kesese (15 perc)
miatt lekestem a Eurostart Brusszelbol,
akkor, tudvan, hogy vesztenivalom nincs,
viszont eleg pipa voltam,
hat sikerult azt suvoltenem
a hallatlanul paraszt Eurostar jegybeszedo-beengedo (karrirerje csucsan levo) senkihazi senkinek, aki megprobalt bennunket okolni, hogy lekestuk,
mondvan, hogy 20 masik utas bezzeg idert, mi meg biztos csinaltunk ott valami mast...
(taxiztak talan..ami nekem is eszembe jutott, csakhogy egy a remeny hal meg utoljara, masreszt meg foggggalmam sem volt, meg arrol sem hogy merre jutok ki az allomasrol es aztan hogy mennyi ido meg odaerni...na arrol megannyise)...

..szoval azt suvoltottem neki, hogy:

"En nem hiszem el, hogy maga most tenyleg azt probalja mondani, hogy hazudok"

(gondolvan arra, hogy megis mi a feszkes fenet csinalhattam egy allomason, ahol a csatlakozas csatlakozasara varok (amirol egyebkent szo sem volt elotte) es felre van kiirva a vonat, ami nem jon, a cigizes es az idegbeteg fel-ala jarkalas, 5 masodpercenkent tablara nezos, konyvbecsukas es kinyitas, olvasas es a "najo leszarom, hogy nem jon majd lesz valahogy, nyugodt vagyok" imitalasan kivul)

szoval ezt a remek kis mondatot sikerult hangos szavakkal kiejtenem a szamon..
amikor ezzel megvoltam, azert majdnem nagyon elnevettem magam azon, hogy amit az iment mondtam, az milyen hulyeseg mar....
de lagalabbis mennyire mennyire vicces nyolcvanas evek valahogy..:)

nade azert sikerul tovabbra is durcas-merges fejet vagnom, valaki meg atvette a szot, a faszi meg atirta a jegyunket masnapra..

ugyhogy semmi mas dolgom nem volt, csak ujdonsult ismerosommel, a kanadai hegedumuvesz lannyal, keresni egy hotelt, ami nemolyandraga es elmenni a varosba vacsorazni,
ezen kicsit vihoraszni aztan kicsit meghallgatni, hogy miert van a feje a felhok felett es segiteni kicsit kibogozni a szalakat es orulni, hogy orul..
aztan aludni terni, hogy masnap idoben odaerjunk...

ez volt.

aztan mar Londonban csak ugy jutalomkeppen
O rajott, hogy Brusszelben hagyta a bankkartyajat egy automataban.
En meg elvesztettem az berletemet, az angol TB kartyamat, a Tesco-kartyamat es az irodai belepot (egy csomagban orizgettem oket, bankkartya szigoruan szeparalva)
aztan bucsut intettunk es bejeloltuk egymast a Facebookon.

3 megjegyzés:

Gabriella Kovacs írta...

nos, a sajat szabályaim szerint senkire soha nem mondunk olyat, hogy senkiházi senki..
nade ez most megszegődött.
és ha ez a szabály bennem nem igaz (pedig de)akkor a következő mondat így hangzik (nem hangzott el), szintén süvöltve:
"Maga barom, maga tényleg nem tudja, hogy ÉN ki vagyok?"
és erre azt a választ kellett volna adjam ott magamban, hogy:
Én az a senkiházi senki vagyok, aki leüvölti a Maga fejét, mert épp Maga áll a sorban utolsóként, és ideges vagyok a késés miatt..

na ez egy másik nézőpont.

hogy miért csinálok mindenből lekiismereti problémát, az meg egy másik kérdés..arra most nem válaszolok.
csók.

Névtelen írta...

Erre a DO YOU KNOW WHO I AM?? szovegre ajanlom a kovetkezo kis videot

Eddie Izzard- Death Star Canteen:

http://www.youtube.com/watch?v=Sv5iEK-IEzw

...nem lehet elegszer megnezni...viszont aztan TE biztosan udnio fogod ki vagy TE...:-))))

pusza :-)
C.

Gabriella Kovacs írta...

:))
jaaaajjj ismereeem:))))
es nagyonnagyon vicces...:)))
..you still need a tray...