2008-04-29

2008 április 29.

az történt, hogy 080321-én a Sasa fürdőszobájában,
miközben ő vagy a számítógéppel vagy a sörrel küzdött valahol,
na akkor én...
dokumentáltam egy alkotói folyamatot,
ami ott talált rám, ott a fürdőszobában,
letepert és nem engedett, míg nem játszottunk eleget...

egy pillanatra most azt gondolom, hogy van ott mondjuk talán talán 4 kép, ami egyedül is megállná a helyét...

de azt hiszem, én a folyamatokban hiszek..
meg a percről-percre változásban
úgyhogy nekem ezek, mindenképp együtt érvényesek...

na és még jól meg is rágtam a falatot előre
és aláírogattam minden félét...
úgyhogy most ezt így adom a szátokba...

megtekintés itt a még képekben.

2 megjegyzés:

csordi írta...

Tök jó!

Gabriella Kovacs írta...

:)
uhh, remeltem, hogy ezt mondod majd:)
de tenyleg:)
egy csepp ironia sincs ezuttal:)