2008-04-13

2008 április 13.

azt álmodtam, hogy ki kell festenem valakinek a lakását.
és nem a színekről volt szó, hanem a konkrét elvégzendő munkáról.
ami még rendben is lett volna.
mielőtt nekiláttam volna kiszedtem a festőhengeremet (mert olyanom is volt:)
és Ő is kipakolt valami festőcuccokat, hátha szükségem lesz rájuk.
hamar ki is derült, hogy az ő cuccai sokkal jobbak.
azt mondta használhatom őket.
átöltöztem és gondoltam az előszobával kezdek.
de kiszállt belőlem minden lelkesedés, amikor láttam, hogy egyáltalán nincs elpakolva.
hogy a cipők szanaszét, hogy a kabátok a fogasokon, a fogasok meg a falakon.
és mocsok volt és szürkeség.

és azt éreztem most mondok nemet, el sem kezdem.
és már éreztem is, hogy nő bennem a hiszti,
és úgy érzem majd megint kidobtam egy csomó energiát az ablakon.
vagy nekikezdek, de neki is segítenie kell.
csak és kizárólag úgy fog menni.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

hm, ez egy eléggé érthetőnek tűnő álom...szerintem...minden bizonnyal hamarosan egy új projektet ajánlanak majd neked...ami első látásra jónak fog tűnni...de utána kiderül, hogy olyan emberrel kellene dolgoznod, aki nagyon nem a te világod és ráadásul meglehetősen el van szállva magától...és emiatt a munka is sok gonddal járna együtt...ezért valószínűleg nem fogod elvállalni:))na csók:)"az erdő boszorkánya"

Gabriella Kovacs írta...

aha..
szerintem meg nem.
csók:)

ui.:
ENNEK az erdőnek ÉN vagyok a boszorkánya.

(ld. még: a félbemaradt mese)

Névtelen írta...

Én tényleg vezényeltem és ténylegesen csináltam már végig egy ilyen lakásfelújítást. Szívességből. A háziasszony úgy ment el otthonról, hogy még a fogkefét sem pakolta el, mondván, hogy a festők vállalták a pakolást.
Szép, tiszta, kimosott-vasalt lakás fogadta egy hónap múlva.
Nem, nem szívesség volt.
És most megismétlem. B.

Névtelen írta...

mondtam én egy szóval is, hogy ANNAK az erdőnek ne te lennél a boszorkánya???:)

Gabriella Kovacs írta...

B:
na, hát olyan, akkor tudod, csak itt szó sincs igazándiból lakásról

névtelen:
hmmmm...
tök jó, mostmár dühös is vagyok...

Névtelen írta...

te miért veszed ezt most ilyen véresen komolyan????...poénból írtam, nem fátumként...jááááték..tudod????...

Gabriella Kovacs írta...

kedves nevtelen,
abbahagynad kerlek a levelezest velem itt?
1.tudom, hogy poenbol irtad, de megsem tetszett. ha akarod majd elmeselem miert.
2.veresen komolyan veszem, mert veresen komolyan veszem, majd egyszer elmagyarazom ezt is.
De NEM itt!