2006-06-20

2006 junius 20

Tudom, hogy mar tul vagyok a 6 napos tureshataron, de most is csak egy rovidet fogok irni, majd irok meg a heten hosszabbat, megigerem.
Csak olyan vicceseket almodom, hogy muszaly megosztanom.

Ma reggel Popper Peter es egy szoke baratja, aki majdnem a sziami Muller Peter volt, de szerencsere megsem, ebresztettek.
Vagyis azt almodtam, hogy fekszem az agyamban es fel kene mar kellnem (pont, mint a valosagban) es Popper Peter es baratja egyszercsak megjelenik a szobaban, beszelgetnek kicsit aztan odaulnek az agyamra, aztan odabujnak mellem (olyanok vagyunk, mint egy nagy csalad) es azt kerdezik tolem, aki felalomban vagyok, hogy, "na, most mihez kezdjunk veled". (Marmint aznap, miutan felkelek)
Aztan vegul elmentunk egy eskuvore, ami a regi altalanos iskolamban volt es mindenki luxusba volt oltozve, meg lehetett tudni, hogy ez egy rangos tarsadalmi esemeny, de kozben meg a menu disznotoros volt, ott sutottek a hurka-kolbaszt a regi technika teremben.

Ezek utan a pszichologusom bejelolt a wiw-en, a valosagban. Azt hiszem ez valami egi jel lehet. : )
Puszilok mindenkit, remelem ti is jol vagytok.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Értem én, hogy csak álom volt, mégis úgy tűnik: London egész jó tudatmódosító. Mr. Hasselhoff és Dr.Popper duója egy igazi dream trip. További kellemeseket:)) bz