2007-10-16

2007 október 16

Van egy kolléganőm,
aki nem is hülye,
nem is akar rosszat,
és kedves is,
de engem mégis annyira idegesít,
hogy alig bírok vele együtt dolgozni.

Olyan érzésem van, mintha egy nagy kalapács lenne a kezében,
amivel próbal eligazodni
a tényleg nagy gonddal összerakott rajzaim között,
közben meg az én fejemet is üti.

És az a legrosszabb,
hogy amikor végre megbeszélem magammal,
hogy nyugodjak már meg,
és az nem segít, ha ellenséges vagyok, sőt...

hiszen nem is hülye,
nem is akar rosszat
és kedves is.

Akkor, (hogy a képnél maradjunk)
mindig valahogy felemeli hirtelen a kezét,
én meg gyorsan lehúzom a fejem es ellenséges leszek,
hátha mégis van nála kalapács.

És minden kezdödik elölről.
És olyankor utálom őt.

És bár tudom, hogy
nem hülye
nem akar rosszat
kedves
és nincs nála kalapács
(vagy lehet, hogy nem is tudja)

Én azért ezeknek olyankor,
mind az ellenkezőjét feltételezem.

Jaj, de rossz ez.

...

Van egy másik kolléganőm,
két éve meg ő kolléga volt, IT-s.
Írt ma erről egy hosszabb lélegzetvételű levelet az irodai rendszerre.
Sőt azt is mondta, hogyha valakinek kérdése van
IT or personal
hát ő szíves segítségére van bárkinek.

Nem tudom, érdekel-e bárkinek a
http://www.nhsdirect.nhs.uk/articles/article.aspx?ArticleID=435
jellegű életváltása
Főleg olyannak, plusz a felajánlott tanácsadás,
akinek még sosem néztem a szemébe.

De persze értem,
hogy jobb, ha erről ő beszél, mint bárki a háta mögött.
Ezt értem.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

gender dysphoria...hm... minek kell mindennek tudomanyos orvosi nevet adni? MELEG. igy gondolta tudtara adni a kollegainak vagy ez az uj comingoutdivat? aszittem, hogy londonban mar nincs takargatnivaloja a homoszexualis embereknek...
Eszto

Gabriella Kovacs írta...

azt hiszem, ez nem ilyen egyszeru..
o ugy erzi, hogy rossz nemu testbe szuletett, ugyhogy nemet valtott, es peldaul ettol meg vonzodhat a nokhoz tovabbra is...
de semmi tovabbit nem tudok rola..

es semmi nem zavar a sztoriban, csak valahogy az az egy dolog, hogy ugy erzem magam, mintha valaki fogta volna magat es koszones helyett letolta volna a nadragjat, hogy nezzuk meg a vaginat, amit a peniszebol csinaltak...

azt hiszem kicsit sok volt az informacio tole errol..plusz a tanacsadas felajanlasa a'la personal..
valahogy tullott a celon, nem tisztazta a helyzetet,
hanem sokkolt vele..
es nem azert mert nem vagyok eleg liberalis gondolkodasu ilyen teren...

es masreszt meg biztos vagyok benne, hogy van meg mas is az eletben, amire buszke lehet.

persze ezen kivul, ami biztos, hogy nagy lelki csata volt, meg felismeres es oszinteseg es a megvalositas se lehetett egyszeru es fajdalommentes..blablabla...

csak megkerdeznem, hogy melyik nagy csata megy ezek nelkul?

csomo minden van amirol lehet beszelgetni...persze ez is lehet az egyik...
nade koszones helyett,
az a sok nekem...

Névtelen írta...

bárcsak 1 ilyen kalapácsos kollégám lenne....

Azt hiszem ez ilyen teszt féle
lehetett a részéről.

Szerintem, azért írta bele,
hogy várja a kérdéseket.

Mert próbálja tesztelni mi
az emberek reakciója a történtekre.

Ezt pedig nehéz indirekt módon
tesztelni, csak úgy lehet hogy
nyíltan, elmondja mivan és feldobja a vonatkoztatási csoportjának...

Persze engem is sokkolt volna...

Gabriella Kovacs írta...

hmm..
igen, arról mindenképp szó van, hogy szeretne szembesülni a reakciókkal és beszélni róla..
és talán tényleg kicsit provokatív volt a levele emiatt.. bár nem gondolom, hogy előre megfontoltan történt...csak így alakult..
és azzal is egyet értek, hogy ez valószínüleg saját maga miatt fontos... és teljesen meg is értem..

végül is, amikor akár a hajadat levágatod, akkor is kiváncsi az ember a véleményekre...
jaj..levágat..:)
mondjuk inkább, hogy
mikor új ruhát veszünk...

és azt hiszem te meg én ugyanarról beszélünk,
de az én szótáramban a tesztelni valamit, azt hiszem kicsit más jelentéssel bír..
tesztelni nekem azt jelenti, hogy egy meghatározott eredményre, válaszra vársz.. amiről szerintem itt nincs szó..
ezért tartott ennyi ideig valaszolni..

de mindenképp tudattágító kis történet...
:)

Gabriella Kovacs írta...

vegul is tenyleg nem tortent mas, "csak" vett egy uj ruhat a lelkenek...