2007-12-13

2007 december 13

hmmm....

ma csak úgy
egyszercsak
elindult reggel felfelé a hullámvasút.

tegnap este leérkezett a kanyar aljára,
mikor a nagymamám
(egyébként egy nagyon érzékeny és okos nagymama,
és én nagyon nagyon szeretem,
tényleg, tényleg, tényleg,
de mindenkinek vannak gyenge pillanatai,
és még teljesen érthető is..
...főleg így karácsony közeledtén)

kedvesen megjegyezte névnapi köszöntésül,
hogy reméli megéri még a legboldogabb napot,
amikor megszületik a dédunokája.

én meg ettől,
egyébként sem túl fényesen lévén, jól kikészültem.

ami azért volt szuperfantasztikus,
mert a régóta jól bentrekedt sírás
szuperül kihasználta az adódó lehetőséget
és kimászott.

Úgyhogy ma reggel ajándék képpen
Diana Krall
a Lets fall in love-val
ébresztett a fejemben.

Én meg jól mulattam ezen
a hullámvasút meg elindult szépen fölfelé.

Ez.

Nincsenek megjegyzések: