2008-01-22

2008 január 22-harmadik hiperfilozofikus bejegyzes

én nem szeretem az idézeteket,
utálom az (belső)építészetes könyveket is.

alkatomnál fogva
lustává tesznek.

mert elolvasom
vagy megnézem

és megnyugtat,
vagy ha úgy adódik elkeserít,

hogy mások már
kitalálták,
amit én gondolok éppen
vagy éppen évek óta tökölök vele.

úgyhogy nekem már nem is kell.
bassza meg.

...

de azért van otthon egy rakat könyvem
és egyfolytában venném őket.

mert igazándiból szeretem ám őket.

mert jó azt tudni,
hogy nem vagyunk egyedül
ebben a kicsike kis világban.

és hogy másokat éppen
azok a dolgok foglalkoztatnak,
esetleg évezred-századok óta,
mint bennünket.

...

de a legjobban azt szeretem,
ha valaki olyat foglalkoztat épp az,
akivel beszélni is lehet.

nem csak olvasni
vagy nézni.

az jó.
az eszmecsere
az jó.

...

ezért például idézetet kapni
egy levélben,
aminek az a címe: A+B,
az jó.
az eszmecsere.
egyfajta.

Nincsenek megjegyzések: