2008-01-30

2008 január 30.

Szeretem a kelbimbót.
Annyira tetszik a formája,
hogy mindig elcsábulok, ha látok
és veszek.
Aztán meg nem ízlik.

Mert utálom az ízét.
gyerekhányás íze van,
bár még olyat sosem ettem, de ilyen lehet.

Na viszont, ma az a meglepetés ért ,
(mondjuk nem volt meglepetés egyáltalán)
hogy az angoltesco-s kelbimbónak
nincsen olyan erős íze,
illetve
majdhogynem nincs is íze.

Úgyhogy most örülök!
Éljenek az ízetlen angoltesco-s,
igazinak látszó ételek.

Hurrá.

..

jó, mi, hogy mindennap írok!?
ki sem fogyok a témákból.:)

5 megjegyzés:

csordi írta...

Egy biztos, hogy amikor a kelbimbót tervezték, az ízdizájnerek korábban mentek haza. Viszont aznap, amikor a cukkinit csinálták, be se jöttek.

Gabriella Kovacs írta...

de azert szerintem kuldtek egy mailt...

Névtelen írta...

Láttam egy főzős műsorban, hogy a kelbimbót vajon meg kell "pirítani" párolás előtt, mert akkor a benne lévő cukor a magas hőtől karamellizálódik. Ettől pedig nagyon finom lesz. Ez az elmélet, de a gyakorlatban még nem próbáltam ki. Legyél bátor tedd meg és számolj be róla.
Egyébként imádom, hogy gyakran írsz és várlak. Puszi: Böske

Gabriella Kovacs írta...

:)
haaat... nem igerem meg, de ha legkozelebb elcsabit, akkor megprobalom, jol van :)
es nagyon boldog karacsony neked (csak mert elfelejtettem irni) es nagyon boldog uj evet is..azt meg er:)
es koszonom szepen es en is es orulok, hogy olvasod :)
puszillak

Névtelen írta...

én tudom milyen ize van a gyerekhányásnak...
a kelbimbo sokkal jobb!
csok
m