2008-02-20

2008 februar 20

olyanokat almodom, hogy csuhaj..

ma peldaul egy egesz hosszu japan rajzfilmet,

ahol a nagydarab fo pokemon,
kinyirt ket kisebbet,
de igazandibol mindekettonek 50 lelke volt
es egyenkent kellett veluk megkuzdenie.

es nem gonoszsagbol tette, csak mert ez volt a feladata
es ezt mindenki tudta es senki nem haragudott,

es en akkor ertem oda, amikor az masodik kicsi pokemon
az utolso lelkevel elmenekult, es egy agon huzta meg magat,
volt ket kis baratja is, az egyik egy kis zummogo,
a masik egy kis puha jatekmaci.
es amikor odaertem,

azt hiszem valamifele harcos voltam, emberformaju..
talan csaj..

na, akkor a nagydarab pokemonnal kezdtem el beszelgetni,
aki azt mondta,
hogy ez volt a feladata,
es elmenekult a kicsi pokemon mielott O befejezhette volna,
szoval most meg kell keresnie
es kicsi veres labnyomokat lattam a foldon,
kozvetlenul az alufolia talkak es a kiborult tzatziki mellett...
es lattam a kicsi pokemont is kisse savanyu abrazattal uldogelni egy faagon
a ket kis baratjaval.

nem tudtam, melyiknek van igaza.
sajnaltam a kicsi pokemont.
es tudtam, hogy rendben van hogy meguszta,
azt jelenti, O erosebb vagy masmilyenebb a tobbinel,
akik csak idejottek es hagytak magukat meghalatni.

o is megharcolta amit meg kellett..
aztan inkabb elni akart..

aztan valahogy ereztem,
hogy a nagy pokemon lenyugszik
es valahogy elfelejti...
meg egy kicsit ideig erzi, hogy volt ott valami..
de mar nem fontos...

tudoood,
mikor a gyilkolos szornyek egyszercsak megtorpannak,
mert valahogy torlodik a parancs..


na ilyeneket..

szines szep szeles vasznut.

van egy masik is..

ott egy fekete galamb menekul el egy teljesen feher szobabol,
miutan kihullot majdnem az osszes tolla es hamuva valt a foldon..
de aztan lezuhan a csillarrol ahova felult, amikor beszallt
es a fold folott megiscsak szallni kezd
az utolso pillanatban

es kiszall a nyitott teraszajton
es elkezdek osszetakaritani
es emberek jonnek es segitenek, de nem fejezik be
csak leteritik egy szonyeggel vegul,
ami viszont piros nagymintas
en meg csodalkozom, hogy ez itt igy megy...
de vegul is nem az en hazam..
nem en csinalom a szokasokat..

na meg ezt is..
szerintem ugyanazt jelentik...

ps:
csordi, megkerhetlek,
hogy most ne orvendeztess meg a Te almaiddal?
:)
pusz

2 megjegyzés:

csordi írta...

Megkérhetsz, de most eszembe sem jutott.

Gabriella Kovacs írta...

prevencio...
:)
pusza