2008-02-15

2008 február 15.

valami miatt a blogom betűtípust váltot,
de most megszereltem csak valami a címmel nem ugyanaz...
és hiányzik a SASA linkje :(
hmmm..
nem szeretem a hirtelen változásokat..

nade, jelentem visszaértem,
tegnap volt napfelkelte,
meg holt-tenger,
meg utazás,
meg minden, ami kell,

és egyszercsak pislogás közben elaludtam a repülőn,
ami annyira váratlanul ért,
hogy legközelebb arra ébredtem fel,
hogy tátott szájjal, hátravetett fejjel
HORKOLOK a biznisz klasszon.
..
ne nevess...na jó, de.
...
aztán haza is értem, és
röpke 12 órás alvás után kacagva értem az irodába,
még a negyed órás szokásos késés is elkerült...
na ezt nem fogom tudni tartani,
de a 12 órás alvást azért beiktatnám hetente egyszer.

tegnap valahogy egy nap alatt jó kétnapnyi történt...

"mert minden relatív, vagy éppen negatív,
de semmiképp se jóóóóó...."
na jó ezt nem én írtam, hanem a nyesőmari.

csókolom
(nem, az egy másik együttes..)

Nincsenek megjegyzések: