2008-02-08

2008 február 8

az van, hogy vannak emberek, akik tényleg tudnak repülni.

http://youtube.com/watch?v=EOMlmcZGCRk

ezt láttam ma..
tátott szájjal bámultam három órán keresztül.
én nem tudtam, hogy szeretem a cirkuszt.

Cirque du Solei-Varekai ez a nap mottója.

És még mielőtt kétségeitek lennének, a zene ÉLŐ volt.

youtube-on természetesen még videók dögivel, mindenki örömére.
A "handbalancing kislányt" nem is említem...
el-ké-pesz-tő..

a sztori kicsit elnagyolt és elmaszatolt volt ,
de komolyan kit érdekel..

mondjuk ígéretesen indult,
egy angyal pottyant le az égből,
de aztán a leszedett szárnyaival a törzsi varázsló hadonászott végig,
és a legvégén elvette feleségül a handbalancing nőt
(nahát nahát..ha megnézed a videót megérted),
de eredetileg egy zöldruhás erdei tündér jött be neki,
de azt elrabolták a valakik, egy szintén elképesztő mutatvány közepette.
de úgy látszott ez neki is megfelel..

volt bohóc is és nevettem rajta...

Nincsenek megjegyzések: