2008-03-17

2008 március 17.

most azt kívánom, hogy milyen jó lenne,
ha ezt a blogot valaki más írná.
és akkor csak idekattintanék és elolvasnám,
hogy mennyi minden történt ezen a héten.

asszem ez egy hosszú hét volt.

például keddtől ezek kb.:

-anyát elvittem szexshopba,
-a szüleimnek megmutattam az ovit, meg az ovistársakat,
-háromszor is hajnalban keltem,
-anna 13 órát aludt az üres házunkban, tranzit alkalomadtán.
-ugyanaznap 12 óra kussolós koncentrálós rajzolással zombira dolgoztam magam, és élveztem,
-megismertem, adri társaságában a "wink wink, vau vau" című számot
(két alaposan kimázolt buzi (ez itt egy ténymegállapítás) fiú alkotta remek együttes frenetikus száma..wink)
-ju-wei születesnapján, egy valószínüleg foglalt-házban, kedves elmebeteg művésztömeggel mulattunk és bent cigiztünk,
-többször is szarrá áztunk mindenkivel, és a szél is fújt,
-egy autó belehajtott a buszba, amin a buliról próbáltunk lelécelni, és élő szereplőjévé váltunk egy jerryspringer-monthy phyton egyvelegnek, üvöltő kövér néger csajokkal és született angol hidegvérrel többször arcukba hangosan ismételt mondattal, mi szerint is: you are wrong, you are absolutely wrong, mindeközben tündéri, szintén feka hebegő buszsofőr a háttérben,

-elfáradtam a nagy nyüzsibe'. na.

Nincsenek megjegyzések: