2008-05-15

2008 majus 15

ma reggel az a kellemes meglepetes ert,
hogy rajottem, hogy a melltartok kozul,
amiket vasaroltam a minap,
az egyik tipusnak szetkapcsolhato a pantja
es aztan a felesleges pantreszek eltavolitasa utan lehet nyakban kapcsolni,

es nagyon szep, kis finom reszlet az a kis kapocs is,
meg annak is orultem.

es a meg nagyon jo,
hogy rogton harmat vettem belole meg akkor,
harom kulonbozo szinben.

...

igen,
igy gyakorlok,
orulni a kis dolgoknak.
hirtelen itt volt harom is.

...

aztan bejottem az irodaba
es szetszortam a johirt.
komolyan mondom, hogy ok is orultek.

es ez meg boldogabba tett.

csodalatos nap ez a mai.





hihihihihiihihiihhihihihiiii

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

édesdrága, megértem az örömödet...magam is kedvelem a multifunkcionális kebeltartókat:))