2008-05-19

2008 május 19.

most írjatok egy kicsit Ti!
jó?

10 megjegyzés:

Gabriella Kovacs írta...

na?

Névtelen írta...

Szia Drágám!
Látom, már nagyon vársz egy reagálást.
Hát akkor most írok egy kicsit én.
Majd minden nap figyellek.
És mindjárt itt lesz a július, s vele együtt Te is. A felmondásod azt jelenti, hogy jössz, vagy hogy mész máshová? (Inkább az előbbinek vélem.) Én megértelek, de ugyanakkor féltelek is.
Lehet, hogy életed legnagyobb kalandja lesz.
Azért vagyunk még egy páran kalandorok.

Puszillak: Böske

Névtelen írta...

Hej! Ez a te blogod, mi, kedves olvasok csak hatterszereplok vagyunk ebben a tortenetben es drukkolunk hogy a torteneseknek vegen happy endet tudjunk sohajtani a levegobe :-)
Aztan ki-ki vermerseklete es izlese szerint hatradolve kinyithat egy sort, vagy meghuzhatja a boros poharat, hogy azran mindannyian csillogo szemekkel varjuk a kovetkezo blogbejegyzest...ennek a blog oldalnak a tulajdonosatol! :-)))))

koszonjuk szepen :-)
C.

Névtelen írta...

Amugy a 2. pontban levo kerdes jogos: Most hazautazol vagy mashova??? Ez utobbi kulonben brillllians otletnek tunik...tenyleg :-))))

pusza
C.

Unknown írta...

Hát ha jössz akkor hogy menjek?

Névtelen írta...

Nem vagyok én geppetto

csordi írta...

Ma esett az eső, én meg otthon voltam. Otthon, otthon. És ahogy csurgott a friss, zöld fákról a víz, azt gondoltam, hogy ilyen szépet már régen láttam. Nálunk a kerti fák nagyon vidám élőlények.

Gabriella Kovacs írta...

:)

Névtelen írta...

amikor megy az ember az autópályán miskolc felé, van egy szakasz ami a legrajztáblasíkabb alföld. körbekörbe lehet látni a horizontot, amit a városi ember elfelejt, hogy van...az égen a felhők pedig olyanok mint egy gyerekszobatapéta.

Névtelen írta...

ugye, kedves gyerekek, nem is tudjátok mi az a horizont?