2008-06-23

2008 június 24.

nyitva van az aranykapu.

olyan ez itt most egy kicsit, amikor régen, amikor még kisebb gyerek voltam és táborba mentem nyáron, akkor a végén az utolsó napon az egész mindig bezsongott, mindenki szerelmet vallott mindenkinek, meg hatalmas viháncolás lett.

na pont olyan ez most, csak hosszabb ideje tart. és remélem így is marad.
mármint, nem baj, ha icipicit kevésbé lesz intenzív (jajne:)),
de azért maradjon csak nyitva az az aranykapu végre már.

az az elektromos vezetéktenger, ami a kis repülőm fölött örülve szikrázik, elképesztő információmennyiséget szállít. ide-oda.
és pontosan időzített, nagyon fontos beszélgetéseket, találkozásokat, gondolatokat, telefonhívásokat és sms-eket és történéseket produkál,
tudom ez mindig is volt, de most nagyon precíz és eléggé sok.
például

az Anitával szinkronálmodtunk.
idézem:

"Haho,

megkaptad az elozot?

Na most leirom mit almodtam:

Hazamentem Budapestre vegleg.
es eleinte tok szar volt, nem ertettem mit keresek ott, raadasul a szuleimnel laktam egy nagy hazban, amit valakitol orokoltunk, de a szuleim csak a foldszintet hasznaltak, es en is ott laktam veluk kb. a konyhaban.
valahol a 12. keruletben volt ez , egy nagy villa szep helyen de eleg sotet volt.
es akkor elhatarozam hogy en bizony felkoltozom az emeletre, mert ott biztos vilagosabb van.
kicsit felelmetes volt, mert valaki meghalt az emeleten korabban.
na es akkor nekialltam felujitani az emeletet es egyszercsak jott egy csomo ember segiteni (volt egy lany aki kajat fozott mindenkinek pld) , es kiderult hogy van egy iszonuy nagy uveghaz a kerben zoldsegekkel, es kitalaltam, hogy meghivom a szomszedban levo iskolat hogy hasznaljak ok, es tanitsanak biologiat az uveghazban.
kozben felujitottuk az emeletet es ott is kiderult, hogy azert nez ki annyira lepukkantnak, mert egyszer forgattak ott egy filmet es a filmesek befestettek mindet ,hogy lepukkantnak nezzen ki, de igazabol csak le kellett mosni a falakat, es lett egy hatalmas terem font, ott meg lehetne tanconli.
es gondoltam hogy ez tok jo most, csak itt ez a kert, most aztan nem tudok majd elutazni.
Es akkor bejottel a kertbe es mondtad hogy ugy tunik hogy most egy olyan idoszak jon az eletemben, amiben megalapozom oreg napjaimat vagy valami ilyesmi (ha esetleg megirnad, mit mondtal..az jo lenne..koszi)


na igy.

hogy vagy?
pusz"


idézet vége.

én erre egy nagyon hosszú, sms-ben válaszoltam, amiben fontos többek között elmondtam, hogy én is ilyet álmodtam, és aztán elküldtem neki a linket, ahol megtalálja.

jó, mi?!

nekem nagyon.:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hirek:

2009. februar:

Marti ferjhez megy Mateus-hoz.
Ugyanebben a honapban mi pedig mar harman leszunk :-)

Meg mindig London, 2008. junius 24.
pusz
C. :-)

Gabriella Kovacs írta...

:)
HIJJJAAA..micsoda hirek..:)
Gratulalok...:)))))
Gyorsan osszehoztatok..:))
na most fel is hivlak, hogy jol ertettem-e..miert nem mondtad tegnap, te kis..te:)