2008-06-11

2008 junius 11.

ezt talaltam ma,

http://aszerk.freeblog.hu/archives/2008/06/09/x_jele_hogy_Magyarorszagon_elsz/

megegyszer mondom, hogy MA,
a hatarido a szinkronblogolasra Junius 9 volt.

En anelkul, hogy tudtam volna errol
Junius 9 ejjel irtam valamit , ami nem pont ez,
de kapcsolodo anyag.
Ugyhogy most bizonyitast nyert szamomra,
hogy en a magyar kozos tudattalanban szorfolok a legtobbet szabadidomben.

es annyit meg azert hozzafuznek,
hogy azok, akik nem erzik jol magukat otthon,
szerintem mindenkepp koltozzenek kulfoldre,
mert lehet, hogy bejon es ott jobb lesz,
es az is lehet, hogy nem jon be,
es kiderul, hogy megsem annyira szar otthon.

na nekem a masodik opcio van,
es a puding probaja is.

es hazudnek, ha azt mondanam nincs bennem felsz,
es akkor is hazudnek, ha azt mondanam, hogy rossz volt kulfoldon elni,
mert semmiert nem adnam egyetlenegy masodpercet sem,
de mostmar tudom hogy ez milyen,
es szeretnem kiprobalni a pudingot,
mert azt gondolom, hogy lehet, hogy regebben nem izlett annyira,
de most lapul a taskamban egy csomo ujabb hozzavalo...

Nincsenek megjegyzések: