2008-06-05

2008 junius 5.

ma osszepakoltam az irodaban is.
ami azt jelenti, hogy ket evnyi papirt valogattam szet.
most van egy nagy A3-mas mappam tele skiccekkel.
es egy kicsi boritekom,
amibe azok az osszefirkalt papirok kerultek,
amikre irtam is valamit, ami nem munkaval volt kapcsolatos.
belsovilaggondolatfoszlanyos papirok.

meg a fajlok jonnek majd a kompjuterrol.
osszepakoltam a kis szentelyemet is
a macskakkal,
meg angyalszarnnyal,
meg villogos mellbimbodisszel,
es nehany elrejtett fulbevalot is talaltam persze.
az iroda-tunder fejdiszemet itt hagyom.
a kinai penzisten az uveggyemanttal
meg marad a vegeig a monitor elott,
hatha...

en el sem birom kepzelni,
hogy hogyan lehet
papir es valami-ami-fog-ra
nelkul elni.

de tenyleg nem.

...

tessek fenykep
az office-fairy fejdisszel
(enyem 2006 augusztus 1-tol,
a fiokomban talaltam)
es villogo mellbimboval
(kedves japan kollega
karacsonyi ajandeka nekem)
felszerelkezve
az irodai karacsonyi bulin.
nevessetek Ti is:

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Ma pótoltam az események követését, egészen július 4-től..
Büszkénboldog bólogatvafejcsóválás közben a következő tőmondatok fogalmazódtak meg buksi kis fejemben:
-Ő Gabika.. Cicalány.. Ez ilyen..

Gabriella Kovacs írta...

ez ilyen :)

Gabriella Kovacs írta...

de nem GabiKA, jo'va'?!
:)

Unknown írta...

Nálunk szólásszabadság van.. :)
Te meg ugyan mit tudsz tenni ellene a viharként tomboló messzi távolból, hm? :P

Gabriella Kovacs írta...

egyrészt hamarosan hazamegyek..és ezt veheted fenyegetésnek..)
másrészt:lécci?!
hmmm...
vagy inkabb előbb a lécci..és utána a fenyegetés..hmmmm..
:úgycsinálmintakitöpreng

Gabriella Kovacs írta...

nade, el kell áruljam, hogy tegnap (080608) "véletlenül" vettem magamnak egy bugyirózsaszín kabátot, kis kék virágokkal, húzott derékkal és kötős mandzsettával...
úgyhogy én egy kicsit aggódom, hogy végül elmente-e az eszem, dehát tényleg tetszik..
viszont a látvány maga, büntetésnek tökéletesen megfelel majd:)))