2006-04-29

2006 április 29

nnnnaaa...megérkeztem, szóval kezdődhet a mese.
A repülőút sima repülőút volt, nincs is mit mesélni róla, mert végigaludtam az egészet a felszállás pillanatától..néha ébredtem csak fel rövidebb időre arra, hogy nyitva van a szám és ezen alkalmak egyikekor sikerült azt is észrevételeznem, hogy a mellettem ülő utas az én könyvemet olvassa, de végül is egy álmos hunyorítással tudtára adtam, hogy nem baj, hogy kihasználta, tehetetlen helyzetemet.
Aztán leszálltunk az istenhátamögötti Luton reptéren, ahol egy Budapesten kapott, kis papíron lévő utasítások alapján elköltöttem vonatjegyre és daily ticketre az első fontokat, mindeközben összeismerkedtem Rahul-lal, aki ausztrál származású indiai (figyelsz, Szilvi?..ez valami titkos összeesküvés lehet:)) fiatalember (kb:32), de nem az a kisegítőmunkás tipusú, akit a fejlett nyugati országok a néger és arab bevándorlókkal együtt takarítónak alkalmaznak, ez egy nagyon helyes pasi bolt...mármint úgy értem, hogy helyes, hogy...na jól van..nem fogok itt magyarázkodni:)) és onnan már simán ment minden. Megúsztam egy jó félórás bolyongást a jóvoltából a vonatállomáson, de ez még mind nem semmi, gyakorlatilag feltett a megfelelő metróvonalra és útirányba állított. Mindeközben persze beszélgettünk is, arról, hogy Írországban dolgozik, a csaja meg londoni, az meg afrikába megy fejleszteni a harmadik világot két évre, meg hogy a szülei ausztráliában egy farmot vezetnek, ahol vannak birkáik, meg hogy én meg Budapestről jöttem, meg mindenfélérőlstbstb....szóval az ausztrál akcentust már kezdtem érteni a végére. És még mielőtt roszra gondolnátok, egyáltalán nem volt nyomakodós, csak segített...szóval így indult a kis kiruccanás...elképesztő volt...
Aztán leszálltam a metróról és kijutottam a kerületünkbe., és több dolgot iy láttam:
1. basszus, ezek hülyék, tényleg fordítva közlekednek
2. nahát tényleg piros buszok vannak, és láttam emeletest is, micsoda luxus:)
3. a hőmérséklet valahogy pont olyan volt, amit az Ivi szeret (olyan 23 körül és valahogy friss volt a levegő illata), és SÜTÖTT a nap..szóval az esős hírek csak mese:)...mostantól itt sütni fog a nap.
4. az utca, amiben lakom...hát Dursley-ék is lakhatnának mellettünk, alig várom, hogy Dumbledor megjelenjen az ablak előtt és leöngyújtózza a lámpát...
vagyis, nagyon angol és nagyon cuki..sok kis házikó egymás mellett, kis előkerttel, meg hátsó kerttel és minden cipőkanállal van belepréselve, de pont elfér. Állítólag a környéken sok jó török kajálda van.
5. brit angolt asszem egyenlőre a reptéren hallottam utoljára kedvesen beszélgető öreg bácsiktól és néniktől, de ausztrál angolt az sokat, meg az utcán némi olaszost (azt imádtam:)), meg most itt a konyhában egy kis koreait, és még egy kis franciát is (Sophie Tatah, ugyanis nem legyel, hanem francia..és megmentettem egy póktól, vagy egy pókot tőle azt még nem döntöttem el..ez volt a napi hőstettem:))....és persze kedves lakótársaktól magyart angol nélkül..épp ebben a pillanatban is miközben itt írok..de a korei srác nagyon kedves..és most derült ki, hogy autó tervező..KIRÁLY!!!..ide bejár valamilyen művészeti kollégiumba....:))))..nagggggyon jóóóó!!!

És kipakoltam, mindent ...és megtaláltam a barit, mama :)
Szóval minden oké, ma majd alszom is már, holnap meg elkezdek járkálni a városban.
pusz

Nincsenek megjegyzések: