2006-05-01

2006 május 1

A mai nap végtelenül nyugisan telt, gyakoratilag végigaludtam az egész napot. Azt hittem elmegyek valahova, de aztán végül csak a konyha és az ágyam között ingáztam.
Úgyhogy ma képekkel
foglak benneteket szórakoztatni.
Délutánr
a azért összeszedtem magam annyira, hogy megmutassam nektek mi is a helyzet és kimerészkedtemjó messzire, talán 300 méterre is eltávoltodtam az ágyamtól.


1.

Ez volt az első kép, amit Londonban csináltam, közvetlenül azután miután kibukkantam a metróból a Manor House megállónál. Nos, a képen szerepel a Manor ház, amiről a megálló a nevét kapta, de sajnos ez a szerencsés véletlen nem az én helyzetfelismerő képességemnek köszönhető, hanem inkább annak, hogy a ház volt pont ott, azoknak a turistáknak a nagy szerencséjére, akik nagy csomagokkal megpakolva és széles vigyorral az arcukon összevissza fotóznak megérkezéskor.
Természetesen másoknak is lehetősége van lefényképezni a házat, de a fent említett módon sokkal élvezetesebb.

2.


Ez a "főutca" egy jellegzetes képe, hát mondtam én, hogy ez titokban Törökország, ugyanilyen sorozat van még itt török kajáldákból (Istanbul étterem, stb.), török zöldség-gyümölcs-mindeneladó boltokból, és néha beékelődik egy egy mcDonalds, vagy PizzaHut, vagy ilyesmi, de azok nem érdekesek. És az a szag....őrület, ahogy a sülő csirke illata keveredik, a kipufogóval, meg valahogy a fűszerekkel, meg olajszag..dehát gondolom ezt nem kell sokat magyarázni, mindenki járt már délen nyáron.
A másik kép a hentes boltját á
brázolja, aki a farmról szállít, a tábláján meg a következő szerepel Al-Hasid Halal Meet..az nem látszik a fotón, csak én teszem itt hozzá plusz infóként……a halal egyébként, azt hiszem azt jelenti törökül, hogy friss...elgondolkodtató, de komolyan.

3.

Abban a pillanatban, ahogy befordulsz a főutcáról a mellékutcába, ahol lakom, Törökország megszűnik és máris ott egy kedves és unalmas angol kisváros nyugodt utcája, de tényleg mintha egy láthatatlan kultúrazáró függöny lenne az utcák bejáratánál, bár azért én biztos vagyok benne, hogy ez csak a látszat, és a házakban belül azért nem tősgyökeres angol családok laknak és a főutcán nyüzsgő etnikum nem csupán látogatóba érkezett.

Ha csak a saját házunkat nézem, már bizonyítottnak látom a dolgot, de azért figyeltem is ma és láttam feketéket autót szerelni, meg arab kislányokat a kerítés tetjén játszani, meg magyarokat vásárolni menni, meg török kisfiúkat is láttam, de nem tudom már mint csináltak és nem akarok itt kitalálni mindenfélét. A lényeg a lényeg az mellékutcák mégiscsak sokkal (sokkal, az nem kifejezés) angolosabb arcukat mutatják kifelé, mint a főcsapás.

4.

Ez a ház belülről, az ágyam, az új lámpabúra, az előszoba (na, tényleg nem hízhatok egy grammot sem:))

Na most levághatnék itt egy kisebb építészeti műleírást, de nem fogok, mert még én is megőrülnék az unalomtól. Legyen az elég, hogy a földszinten van két szoba, abból az egyik az amiben lakom, az ablaka az előkertre néz és láthatjátok a képen is fentebb a fehér homlokzaton a földszinti ablakok azok, a szoba fekvése déli (tehát jól besüt a nap.. és most abba is hagyom mindjárt), a kép amin a lépcsőkorlátot látjátok a konyha ajtajából készült.

Van még emelet, ott van fürdőszoba is még egy, meg szobák is, de ez nem érdekes annyira.

5.

Van hátsókert is, az már jobb, ami a mosókonyhából nyílik, ami gyakorlatilag egy kis sufni a ház végéhez ragasztva (mármint a mosókonyha, nem a kert).

Elég gondozatlan, meg kicsi is, és van benne egy leeresztett labda egy döglött egér, és lakik ott egy baromi nagy macska is, aki nem nagyon emberbarát, de őt elijesztettem véletlenül. Szóval a macskás képen a szomszéd, hmmm szerintem eléggé kócos, macskáját láthatjátok, a mi macskánk cseppet sem különbözik ám tőle kócosságban, viszont nagyon csúnya szegény és baromi nagy..vagy ezt már mondtam?... de tényleg, megdöbbentő… Talán akkora mint Annáék cicája a Bandi (Bandi ugye?, csak hosszabb annál is, meg magasabb.. egy óriásmacska).

Hát ezek voltak ma, meg vettem csirkét a töröknél, meg valami furcsa kenyeret, és holnap kezdődik az iskola, és nem mentem Windsorba kirándulni, és azt álmodtam, hogy dolgozom.

Puszi mindenkinek és köszi a leveleket nagyon nagyon örültem, és írjatok még (ohohohoooo, olyan vagyok, mint valami sztááááár: ) " köszi szépen, sziasztooooook!!!!")..és puszik is sok.






6 megjegyzés:

csordi írta...

Amikor Londonban laktunk, mindig irigykedve néztem azokat, akik ilyen házban laknak. Most is. :)

Névtelen írta...

Valamiert azt hiszem, hogy a halal az olyan, mint a koser... ize, muzulmanul.

Névtelen írta...

...nem lila az a paucs amit vettem neked?..( a digitalis vilag hatulotoi...hmmm)

Névtelen írta...

Nemistuttam hogy elmesz, nem orulok, de orulok is. Bocs a multkori muzeumert, egyszeruen elaludtam de telleg.
Ugye vigyazol magadra?!

Es kedden akkor most nem jatszunk nalam?

Névtelen írta...

Mindent olvasok . Látom hál Istennek most sem veszel el. Szép a papucsod van bőven.Mill puszi

Névtelen írta...

Szia Csucsukám!
Itt a Papa.
Örülök, hogy jól érzed magad, és úgy látom a fényképekből, hogy jó a helyed is.
Nem írtál még az első iskolai napodról, várom holnap a beszámolódat.
Millpusz Papa