2006-12-04

2006december 04

jaaaj, ugy irnek kicsit nyugiban, de nem mukodik ..
a munkahelyemrol most gyorsan ide nehany informaciot..aztan majd remelem lesz ido, nyugalom es gondolatok amikor az ido is es nem maskor.

tudom, mar ket honapvege is elmult..dehat ez ilyen..itt az ember mindig lemarad valamirol, csak az erzesrol nem , hogy lemarad valamirol..az allandoan barat.

gondoltam irok gyorsan egy listat, hogy mik tortentek velem az elmult idoszakban, es akkor mikor hazamegyek es osszetalalkoznk akkor lehet kerdezni...hmmm ki is nyomtathatod es vegigmehetunk rajta...persze a fele sem lesz erdekes akkor mar, mert engem meg az fog erdekelni, hogy veled mi van..es ez meg ilyen...

es meg valami a lista elott (csak hogy tartsam azt a kedves szokasomat, hogy futok meg 120 kort a lenyeg elott..) az a jo ebben a gyors listaban, hogy a lenyegtelen dolgok nem fognak hirtelen eszembe jutni...tehat eselyed sincs megunni..:) vagy ha igen, hat hat akkor igen.

a lista:

voltam egy heteig hajlektalan Londonban, illetve szallasert ismerosoknek konyorgo, egy het alatt negy helyen alvo, kis ruhascsomaggal es halozsakkol dolgozoba jaro . asszem eletem eddigi legrosszabb hete volt valahogy valahol..sosem volt meg velem ugy hogy a varosban ahol elni szeretnek nincs egy biztos pontom..a legnagyobb lelekiviharok kozepette is volt hova hazamennem...hat ez nagyon rossz, meg ugy is hogy kozben tudod, hogy nincs mar messze az ut vege..es mindezt azert, mert a szolgaltatas szinvonala ebben az orszagban a beka segge alatt van..barhova nezel...ami egyebkent azert jo, mert ha ugyes az ember es csak kicsit is jobb a tobbinel ,akkor remekul boldogulhat, ha szolgaltat... asszem ertitek.

osszekoltoztem a vilag egyik ket legtunderibb emberevel es ez jo. es persze ok is osszekoltoztek eggyel ugyanebbol a kategoriabol :) (kerlek, most mellozzetek a kommenteket)

bedobtam a telefonomat a metrosinekhez, ahol aztan pihent egy napot es csak este kaptam vissza. ezt majd egyszer elmeselem...de asszem tipikus.

megtartottuk az elso ket lakasavato bulit, amibol az egyik a szuletesnapom volt. ezen a mulatsagon a kettovel arrebb levo szomszedbol kiabaltak at, hogy saaaaaat aaaappp!!!!! ez volt.
az elsonek nem tudom mi lett a vege, mert biologiai okokbol kicsit elobb el kellett mennem aludni...

voltak itt a szuleim, akik 45 kilo kajaval erkeztek. mint kesobb kiderult ez a 45 kilo pont annyi mint James excsajank a sulya...hat megettuk egy het alatt.
es ez volt az elso alkalom, hogy a szuleim ott aludtak abban a lakasban ami az enyem (is)....de csak kesobb jottem ra...asszem ez kicsit mar olyan felnott erzes..csak egy pillanatig...es jol ereztek magukat es en is veluk..hamarosan ujra latom oket...nagyon jo lesz mar.

Volt itt a Sasa. eljott a szuletesnapomra..asszem olyan volt mintha veszekedtunk volna, pedig nem..aztan megint minden jo lett..es beteg is voltam kozben nagyon...es nagyon szeretem.

elment egy csomo mindeki. Hazament Wakako es Masa es Sean es Hajni es Catarina. De mi itt vagyunk. Es Feso elutazott Kubaba es en utalom ezert.

Arpi szerint "nagyon megy a szeker" marmint nekem. nem tudom. neha tenyleg...

a hazunk egyfolytaban tele van vendegekkel, jobban mondva Arpi barataival.
a hazunk telistele van mindenfele elektronikus kutyukkel, jobban mondva James barataival.
a hazunk egyes reszein felbukkannak vicces targyak es hajcsatok(mindehol), az en barataim.

es tul vagyok egy nagyon holt ponton, amikor vegugbogtem egy delelottot itt az irodaban, mert hianyzik a kulturam (az otthoni), meg ezen e nyelven komolyan meztelennek erzem magam, mert nem beszelem ugy mint az anyat, tehat nem tudok moge rejtozni, meg kapcsolatfobias is vagyok.
aztan rajottem, hogy asszem idekoltoztem es nyugalom, es ha begorcsolve nem hasznalom a ruhakat amik a szekrenyeben vannak(ertsd.: azt a menyisegu nyelvtudast ami a fejmeben lakik) akkor majd megvesz az isten hidege, oszt nezhetek nagyot, hogy hol rontottam el...ugysem a ruhamat nezik egyenlore..azzal turelmesek..(marmint, hogy mennyire pontos helyes tokeletes angolsaggal fejezem ki magamat az elet mindenegyes apro szituaciojaban)
masreszt ez meg London, itt senki nem beszel angolul, marmint mindenki...
a kultura meg bennem lakik, es egyebkent is mindjart megyek haza megnezni, mi is a helyzet.
a kapcsolatfobia meg...hat az meg...az meg majd lesz valahogy..asszem hulyeseg...

es nagyon nagyon szeretnek mar hazamenni kicsit es nagyon szeretnek inni egy forro csokit rummal a Muzeum cukiban es megnezni a Lackanak az uj kocsmajat, meg logni a telefonon es egyik talalkozorol rohanni a masikra es a Beaval inni egy kavet a Liszt Ferencteren es Hedaval elszivni egy cigit a nappalimban es a Pollaval tatott szajjal nevetni es meglatogatni a Zsoltit meg az Ivit es kibamulni az erkelyukrol cigizes kozben, es meglatogatni a Borcsat es a kis Momot, akiket nem lattam mikor otthon voltam, a Sasaval ebedelni vacsorazni es inni menni, es a Csordi meg a Tamas es az Emese...eseseses.....es osszetalalkozni mindenkivel valahol, ugyanugy mint nyaron. Es senki ne sertodjon meg akit kihagytam a felsorolasbol, csak ez most egy gyors lista...ez van...ha lenne idom mindig irni kior eszembe jut valaki, asszem akkor kene egy telefon amin van net..sosem unatkoznek...

na most be kell fejezni, mert itt az ebedido vege....
hamarosan asszem otthon is lesz net...
csokok....

es most lejart az ebedido..

Nincsenek megjegyzések: