2006-12-04

2006 december 04;;masodik bejegyzes

a listahoz meg:

es ettem sultkrumplit hajnal negykor harmadmagammal bezsufolodva egy telefonfulkeben a Tottenham Court Roadon. a harmadmagam az a Viktor (alias Kolyok) es Arpi (itt RP )))))).

a Tottenham Court Road meg egyebkent nekem a Nyugati palyaudvar,
az Oxford Circus az Octogon
es a Balaton a Riviera

es voltam kiallitasokon es koncerteken de nem jutottam el Brigthonba most hetvegen, csak mert masrol kellett epp NEM lemaradni.

es tancoltam vegig ejszakakat, es a spanyolklubban ahova James vitt el bennunket, majdnem bevertem a fejem a plafonba.

es vannak csomo uj ismerosok, de jonnek mennek, mert ez ilyen. Es legyenek meg sokan a mert taplalni kell a szociomaniamat, es kellenek emberek, akiktol el lehet menekulni mikor ramtor a szociofobia....)
es vannak hosszu beszelgetesek es viccelodesek...es moka kacagas...ahogy anyaek mondanak viccesen egesz helyes kis lakodalom van itt hetvegente..)

es azutan a nap utan mikor vegigbogtem a delelottot, rendesen meg kellett vegre kerdeznem magamtol, hogy megis mi is a gond egy olyan helyzetben, ami messzirol valoszinuleg mezeskalacshaznak tunik..es kozelrol is....egyebkent.
aztan rajottem, hogy a gond az, hogy nagyon konnyen visszater az ember oda, hogy bejojjon a munkahelyere aztan hazamenjen metroval (az jo, mert gyors..viszont nem tudod, hogy Londonban vagy..csak kicsit, de azt konnyu megszokni) es aztan megismetled ezt reggel...aztan este megint..aztan reggel.......

ami azt jelenti, hogy jarod, mit jarod taposod, az utat..oda-vissza, oda-vissza..es elfelejted, hogy valojaban miert is vagy itt....
es asszem, hogyha kicsit messzeb nezek, akkor ezt olyan konnyu megcsinalni az eletnek nevezett tortenesben is...elfelejteni, hogy miert is vagy itt....csak lehajtott fejjel letaposni a rutint...

persze kozben meg nekem semmi nem eleg....az is van.

ezek meg hianyoztak a tortenos listarol...

es most hazamegyek.
busszal, mert mar sotet van es a varos meg szep.
es csirkes curryt fogok vacsorazni, amit a vendegeink foznek (remelem)
aztan elmegyunk meg iszunk egy sort a The Goat-ban, mert ott csaladias a hangulat, az alacsony mennyezet miatt..kandallo az mindenhol van, az nem er.

es aztan december 21.-en megerkezem szepen a budapesti repuloterre.
az jo lesz mar vegre.


a hajam egyszeruen borzalmas...

3 megjegyzés:

csordi írta...

Mondtam már?

Gabriella Kovacs írta...

nem, meg sose...

Névtelen írta...

BOLDOG NÉVNAPOT NAGYON VÁRUNK HAZA