2007-12-10

2007 december 10

Amsterdam az jó volt..

Tessék a tények

Találkoztam Anitával, jelentem jól van.
Csak olyan helyeken voltunk
ahol üvöltenünk kellet, hogy beszélgessünk.
De még így is ment.

Találkoztunk Esztóval meg Péterrel.
Jelentem jól vannak.
Ettünk ittunk vihogtunk.

Találkozott velünk Christoph is.
Ő is jól van Anitával.

Tessék a nemtények
a hullámvasútról

Ma éppen krónikus önbizalomhiányban szenvedek.

Amsterdamban
egy ronda, ormótlan nagydarab,
óriásnak éreztem magam.

Budapesten is szoktam ezt érezni.

Mindig én vagyok,
mindenhol
a legmagasabb és a legnagyobb fenekű.
Ez a kettő egyszerre.
Óriás vagyok...

Brum-Brum-Brum....

2 megjegyzés:

orsi írta...

én meg mindig-mindenhol kicsi vagyok, és rószaszín :-)
malacka

Gabriella Kovacs írta...

:)
dehat, te ugy vagy jo ahogy vagy...el sem birnalak kepzelni magasabbnak vagy vastagabbnak vagy feherebbnek....
(jaj ezt mar biztos hallottad ezerszer es a konyokodon jon ki)

en neha sokkal szivesebben lennek malacka, mint micimacko...

nade.. nem nyitunk itt egy kis tiniboltot, ahol elarulhatjuk egymasnak a kis elegedetlensegeinket?

az ugy megnyugtat neha, hogy masoknak is vannak hormonjaik...