2008-02-27

2008 február 27.

sűrűség van.
sűrű sötét világosság.
és ez jó, csak a blogírást nehezíti.
ti meg csak kattintotok, én meg nem vagyok itt újfajta informaciókkal.

nem vagyok, mert az elmúlt napokban figyelni kellett.
figyelni kell még most is.
nehéz eldönteni, hogy mi a jó.
azt is hogy meddig.
azt is hogy mikortól.

van olyan, hogy az ember eldönt valamit
és valahogy mégsem játszik semmi a kezére.
pedig meg van győződve.
és még mindig megvagyok.

de egyszer egy barátom azt mondta, végig kell csinálni a dolgokat.
egy tanárom meg azt mondta, te semmit nem fejezel be.

már tudom, hogy végig kell játszani a dolgokat,
csak tudnom kell kiválasztani,
hogy pontosan, melyik dolgokat.

és tudom, hogy be tudok fejezni dolgokat,
csak tudnom kell pontosan,
hol van a vége.

és akkor ott.
ott, amikor érzem, hogy nyugodt a szívem.
hogy megtettem mindent.

és ezt akarom érezni,
de nem érzem ezt,
és ez rossz, azt hittem nem lesz ez.

azt érzem,
hogy félbehagyok valamit,
aminek majdnem a végén vagyok,
és ráadásul valami olyat, ami nagyon jó felé visz.

és ez nem jó így.

nem fogok itt maradni, és nem fogok itt élni.
haza fogok költözni és nem is olyan sokára.
azért mert ott a helyem.
ez biztos.

de az is, hogy nem március végén van vége.
és nem ukmukfuk.

márciustól,
minden hónapban egyszer otthon leszek,
minimum egy hétvégét, de valószínüleg többet,
mert semmi kedvem elmulasztani a tavaszt és a nyarat.
erre fogok költeni és teszek a spórolásra.
de lakni októberben érkezem.
ez lett.

a 31. születésnapomra pedig mindenkit szeretettel várok.
október végén.

otthon, Budapesten.


Elugrottam az oroszlán szájától,
de most kell egy kis idő, amíg a lábam a hídra érkezik.
(a mondat megértéséhez ajánlott az
Indiana Jones és az utolsó kereszteslovag megtekintése)

..

és ráadásul a filmben látható Petra,
ami Ammantól 2 óra autóútra van.
vicces.
(kicsit éppen többet is gondolok erről,
mint vicces, de nem írom ide.
csak a vezérszavakat,
hogy emlékezzek, a hirtelen megvillant
életösszeesküvéselméletemre:
grál, Petra, oroszlán, az oroszlán szája, híd)

Nincsenek megjegyzések: