2008-06-03

2008 július 4.

mivel EZEK itt mindent fordítva csinálnak,
ígyhát csepppppet sem meglepő,
hogy a nyári időjárás a télit figurázza.
bastards.

...

..és azt sem hiszem el, hogy ma este Tv nézéssel ütöttem el az időt és

1. vacsorához
a "10 évvel fiatalabb" című
remek áváltoztatós műsor arcplasztika műtétjét néztem,
és azt, hogy hogyan faragnak egy fogatlan, valóban lepusztult, kissé alkoholista, de mindenképpen angol fejű nőből,
felpumpált ajkú, magát 42 évesnek gondoló, de valójában nem látszik kevesebbnek, mint 52 (ami egyébként a valós kora is volt, mondjuk többnek látszott), botox-szal beerősített arcú, amerikai milliárdos, ostoba picsa hasonmást.

(nem, nem kapcsoltam el, mert érdekelt)

2. és most pedig az
"én és a világ legszőrösebb emberei" című
dokumentumfilmmel szórakoztatják a nagyközönséget.

A riporter épp most kérdezte szerencsétlen ürgét,
akinek az egész arca,
mondom az EGÉSZ arca csupa szőr, hogy:
-"És mondd Harry, Te mennyire vagy szőrös?"
Harry erre mondjuk okosan csak annyit reagált, hogy:
-"Kicsit túlságosan, azt hiszem"
muhahahahahahahahahhaaaaa....

na és most azt kérdezte, (ez egy barom, de komolyan),
nézegetve Harry szőrtelen kisfiáról készült fotót,
hogyasszongya:
-"Kicsit azért szomorú vagy, hogy a kisfiad nem szőrös?"...

de nem viccelt, komolyan,
ez egy olyan dokumentumfilm, ami közben szomorúnak kéne lenni
és sajnálni szegény embereket, akik csupaszőrösen cirkuszokban dolgoznak, jaj....
meglepő módon van belőlük egy csomó....
de a legidegesítőbb, hogy ez a fszklp riporter rettentően próbálja leplezni,
de ott bujkál valamiféle undor az arcán...

pedig például Harrynek nagyon hosszú, szép sűrű szempillái vannak..
...mondjuk az igaz, hogy nemnagyon látszik a szemöldökétől...

ááááháháhá,
én csak most jöttem rá,
hogy ezt az épp mutatott szőrösarcú fiút Harry-nek hívják....
ehehehehehehhehehehehe...
biztos, hogy Hairy-nek csúfolták az iskolában....
ihihihiihiiihihihhhiiiii.....

na jó most abbahagyom...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

édesdrága, egyszer kipróbáltam "milyen lehet" és viharos sebességgel rászoktam a tévémentes életre.))na pontosan az olyan történetek miatt, amikről te is írsz...másként nem tudom meggátolni, hogy az ezer csatornán áradó képszennyezés elborítsa az agyamat:))...és ha néha kiderül, hogy nem nézek tévét, komoly meglepetést okoz a dolog...még az értelmes emberek is furcsán néznek rám:))

Névtelen írta...

ja, azt amúgy észrevetted, hogy a te naptárad szerint "már itthon vagy"?...merthogy éppen július 4-én írtad az utolsó bejegyzést:))))))))))szóval most a jövőből jönnek a gondolatok:))

Névtelen írta...

En rendszeresen kiprobalom itt, Angliaban a tevementes eletet mikor eszem...:-))))
Tovabba, tegnap a fogatlan no es szoros pasi mellett egy masik csatornan kukacokat sutottek meg elve, miutan a "sztar sef" 6 oran at gyujtogette oket egy mocsarban....:-)))))
pusza
C.

csordi írta...

Lassan 3-4 éve nem nézek tévét, csak filmeket, de néha belekeveredek olyan helyzetekbe, amikor megy valahol a tévé és én meg bámulom, hogy mi a bánatot adnak. Legutóbb valami lóverseny volt, ahol akkorát perecelt az egyik lovas, hogy akár meg is halhatott volna ő meg a lova is. Ez állítólag egy jótékonysági verseny volt a Hősök terén, de láthatóan vérre játszották. Aztán kiderült, hogy az, aki a balesetet okozta azzal, hogy minden fairplayt mellőzve láthatóan nekiszorította a palánknak az éppen előzni készülő gyorsabb ló fejét, valami híres magyar énekes. Nem ismertem őt, és rákérdeztem, hogy ki is ez valójában. Én lettem a társaság hülyéje, hogy nem ismerem őt, meg egyáltalán, hogy nem nézek tévét, mert így csomó mindent nem tudok. Jeleztem, hogy szerintem több hírt olvasok az internet különböző újságjaiban és több oldalról is olvasok véleményeket mint ők. Erre az volt a lesajnáló válasz, hogy oké, de csak biztosan azt olvasom, ami engem érdekel, és így kimaradok egy csomó mindenből. Erre már nem válaszoltam, de megtanultam, hogy az énekest Sasvári Sándornak hívták.

Gabriella Kovacs írta...

en meg mindig Harry-n nevetek..bocs:)

na valaszolok egyenkent:

1.edesdraga:
nem vettem eszre, hogy mar megint a jovobol irok..:)
en es az ido ugy tunik nagyon jo baratok vagyunk..
ezert kerek mindenkit, amikor legkozelebb is 20percnel tobbet kesek, gondoljatok azt, hogy semmi baj, csak TI ragadtatok a multban.. es akkor idoben ott leszek:)))
tudom, gyenge mentseg:))

2.cilicica:
aaaahahahahahaaa, azt en is lattam meg, marmint a sztar shefet, es azok nem kukacok voltak, hanem ahogy O mondta, "nagyra nott spermiumok", amibol aztan remek reggelit varazsolt maganak es harom masik ferfitarsanak, akikkel egyutt halasztak a zavarosban egesz este...
hihihihihihihhi
ui.: a plasztikai mutetet azert csukott szemmel neztem, nem csuszott vele az etel...:))

3.csordi:
dehat ez is bizonyitja, hogy nem maradsz ki semmibol, ha meg kell tudnod valamit, elobb utobb ugyis megtudod...
latod igy volt ezzel a felettebb a szimpatikus enekessel is, akirol viszont nekem sincs gozom sem ki a fene lehet...es megallom es nem google-zom ki a nevet...:))
ilyen eros lelkialkat vagyok:)

eshat "fucksick" hat persze, hogy azokat a dolgokat olvasod el ,amik erdekelnek.. mint ahogy kikapcsolod a TV-t is, ha nem erdekel a musor..vagy az agyad utazik mashova addig es csak ugy bamulod, hogy legyen ter odabent gondolkozni mas dolgokon...

Gabriella Kovacs írta...

es meg azt is megjegyeznem, hogy miutan epp az elobb elmeseltem Adamnek hogy mit lattam tegnap a Tv-ben. O erre csak annyit reagalt (de kozben azert rohogott), hogy jaa tudom, olvastam az ujsagban...
merthogy itt leirjak, hogy mi volt tegnap este a TV-ben..
na ennyire nem maradunk le semmirol:)))