2008-06-03

2008 június 3.

gondoltam ám, hogy ez lesz.. mármint, hogy inkább ömleni kezd, ahelyett, hogy elapadna... a kényszer elmúltával előtör... ilyen ez... de ígérni inkább nem ígérgetek.

nade, igazándiból ezt akarom:

Mivel a TateModern az irodától fél órányi járóföldre esik, ígyhát ma munki után
(miután még extra másfél órát töltöttem az irodában FatBoySlim videóújrabámulással és realizáltam, hogyha nem kapcsolna le az itthoni gépem azonnal a YouTube-tól már rég YouTube-függő lennék, naszóval ezután) szépen el Temze-mellett-sétáltam odáig, kissé erőltetett menetben, hogy a napi mozgásbetevőm is meglegyen,

hogy megnézzem ezt

(de ha neked is elvigyorodik a szád, és sírásra görbül a szemed attól, hogy azt látod leírva egy cikkben, hogy Tate Modernet, akkor nézd meg mondjuk inkább ezt.)

Természetesen rendre le is fényképeztem.






















ui.:
aki kitalálja, hogy ez a kis részlet, melyik nagy részlet kis részlete,
azok között álombéli tejfölöspoharakat és a pirosarany másik felét sorsoljuk ki,
csak, hogy a tradicióknál maradjunk.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tippelek, mielott megnezem a linket... a fenykep egy reszlete annak brazil graffiti muvesz alkotasanak amely a Tate Modern falara van "fesve-ragasztva"....
Na, most megnezem a linket es visszajovok a talalattal... :-)

Névtelen írta...

Hihi, a graffiti talalt!:-)
Jo, igaz, azt viszont nem jol tudtam, hogy tobb muvesz jart arra, nemcsak brazil...mindegy...igy talan csak fel nyeremeny jar... :-))))
Viszont, honnan tudtam a reszletbol?
1. Akinek a parja brazil az resztvesz a brazil kulturalodasban is... :-))))
2. Mi is megvizsgaltuk kozelrol, vajon a falra van festve, vagy csak tapeta... :-)))

pusssza!
C.

Névtelen írta...

A! Es az a kis reszlet szerintem a nagy fekete fotos portrejanak a darabja...

pusza. Ide a pirosaranyat... :-)

Gabriella Kovacs írta...

csak a fel pirosarany jar, a kis darab valoban a feka fotosbol van, aki viszont azt odacsinalta az talan francia, a neve JR.
http://www.jr-art.net/
nade valoban van ott brazil vonatkozas is.