2008-06-15

2008 június 16

rápillantottam a photoblogra és rájöttem,
hogy eléggé le vagyok maradva, úgyhogy:


a CsabaÁronÁrpiMarci koprodukcióban,

az Újdonság Varázsának ajánlásával

bemutatjuk,
a

a Tegnapi Show sztárvendégét

Sovány Macit:


a képekre kattintva azok mérete az élvezeti értékkel egyenes arányban növekszik.
jó mulatást kívánok.
:mosolyog.
....

vmi teljesen más, a mai napról:
ma egy 10 tagú kínai család ebédelt a török kifőzdében.

(lehet, hogy beszűkült vagyok, de én még soha nem láttam kínaiakat mást enni, mint kínait, vagy valami gyorskaját, főleg nem így nagycsaládostul..te már igen?
olyan volt, mintha ünnepelnének valami és valami egzotikusra vágytak volna...
én ezen annyira meglepődtem, hogy kétszer kellett odanéznem, a második alkalommal kicsit hosszan bámulva...és vigyorogva..)

Nincsenek megjegyzések: