2008-06-16

2008 június 16.

megpróbáltam megszerelni, hogy tényleg rákattintva nagyobbak legyenek a képek, mintahogy a többi képek is, amiket ide eddig feltöltöttem, de nem sikerült.
de persze az is lehet, hogy csak az én itthoni és irodai gépem szarakszik..nem tudom..
hmm..végül is nem kaptam semmi visszajelzést, hogy nem is lesz nagyobb..úgyhogy még az is lehet..
nade..ha tényleg így van, akkor hamarosan azért a fotósblogon is fellelhetőek lesznek eme képek.
nem aggódom tovább.
...

egyébként:
úgy érzem magam, mint akiben felrobbant egy gömbvillám.

vagyinkább:
alul felkavarodott, gyors sodrású, barna szomorúság folyó.
felül magasfeszültségű, sűrű, szikrázó narancssárga vezetéktenger örül.
középen én egy kis, egyszemélyes motoros repülővel próbálok lavírozni a nagy szélben.

erősen fogom a kormányt nem lesz baj.
fogok sírni. örömömben is és bánatomban is.
nem vágyom sehová. jól.
lefoglal az itt és mostban a múlt és a jövő.

és azt kell mondjam, hogy tényleg szuper érzés.

ez van.
:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

édesdrága, hogy ez a robbanásos állapot mennyire ismerős, aztat ugye nem kell részleteznem:))...csak nálam ez most még nem igazán vidám...

Gabriella Kovacs írta...

:)oooohhh...tudom:)
nade azért itt is kétarcú..hogy egy kicsit mégizgibb legyen..

Unknown írta...

naez így jó...naon szépen köszönöm a házibulit meg a bepillantást a kávédarálódba

Gabriella Kovacs írta...

:)
en is orulok, hogy itt voltal Gepetto..
es "Te is nagyon fogsz hianyozni, Madarijeszto!"