2008-06-02

2008 június 2.

nna, már csak néhány apró dolog és összepakoltam.
ez volt a hétvégi program.
a pénteki éjszakai piknikkel egybekötött sikertelen szputnyiknézés volt az egyetlen szociális esemény az életemben, de nem bántam.
június elseje van, mostantól itt vagyok egy hónapot, mindenkinek ezt ígértem.
és nagyon jó lesz.

megtöltöttem három marha nagy homeless zippzáras kockás műanyag táskát a dolgokkal, amik már biztos nem kellenek,
és kettő kisebbet, a könyvekkel, meg a cd-dvd kombóval,
na nem mintha anyit vásároltam volna itt... de valahogy lettek.
azt hiszem jövő héten még vennem kell könyveket, hogy még azok is így menjenek haza.

a TimeOut-ok jönnek. Egyszerűen nem volt szívem kidobni őket.
TimeOut-ot nem dob ki az ember és kész és egyébként is annyira szeretem a borítóikat.

Csomagoltam továbbá bögréket, meg cicás tányért,
meg autentikus sörös pint-os poharat, feleset is meg fullosat is újságba és tescos zacskóba.
és csomagoltam kis karácsonyi üveggömböket is egyenként színes magazinba és aztán cipősdobozba karácsony felirattal.

tényleg elégedett vagyok.
holnaptól élek.

és akkor még hirdetést kell feladni a szobára, amit ma elfelejtettem pedig benne a fejemben volt, illetve fel kell hívni a szállítós céget, hogy ezek a remek kis csomagok ne foglalják itt a helyet.
azon még egy kicsit töröm a fejem, hogy a rajzaimat és azt a pontosan öt darab képet, amit festettem hogyan szállíttassam és mikor szedjem le őket a falról, minthogy szeretem őket ott, hüm.

Nincsenek megjegyzések: