2008-07-01

2008 július 1.

..és akkor elérkezetünk
az utolsó nap előre fuss
című fejezethez...

de arról még semmit nem tudok, úgyhogy előzmények:

azért tegnap megvettem a bőröndöt,
igen, lila és pöttyös,
cipőt is árultak olcsóért,
azt is vettem,
azmeg epres rágógumicsíkokból van,
aztán bőgtem a 29-es buszon hazafelé egyszercsak,
aztán vettem sört meg csipszet,
a meccshez.
és kaptam Új-zélAndy nyakláncot, a neve Koru

ma meg újra Camden,
meg a Csaba, meg az Áron, meg a Karina.
meg a vacsi az énkedvencem japánban,
meg a Panni, meg a Feso, meg a Gábor, meg a Judit, meg a Zsófi, meg a ...ööö...Zsófipasija.
és kaptam LonelyPlanet Portugáliáról, meg Olaszországról,
támogatva a "titkos" terveimet,
amit a következő keresőszavakra lehet kisajtolni belőlem:
tervek, szeptember, autó, európa, utazás, portugália, atlanti-óceán.

holnap is menjek Camdenbe?

hmm..
csomó minden van,
egyrészt pénz kell a bankból,
nade persze a csekkönyv az a bepakolt hátizsák legalján lapul,
(én egy istencsapása vagyok néha, de tényleg)
és akkor mennyit is, és mikor lesz már szarabb a forint..bazzeg.
másrészt: talán kitakarítanám utoljára a fürdőszobát,
harmadrészt: taxi kell a repülőtérre,
negyedrészt: kollégákat kell még látogatnom, és hátha még a Cilit is egy puszira,
ezredrészt:be kell pakolni az új bőröndöt...
kb. ennyi...
..nem, vásárolni nem fogunk többet, csend legyen...

Nincsenek megjegyzések: