2008-07-01

2008 július 1.

hát...
álmomban kiesett a bal felső kettes,
de aztán visszatettem,
de előtte kicsit nézegettem a helyét,
lökdöstem a nyelvemmel,
élő hús volt.
aztán visszatettem és pont passzolt,
kicsit lötyögött,
azt gondoltam, talán nem kéne visszarakni.
csak valahogy az ínyem volt magasan,
hosszan kilógott a többi fogak gyökere is.
nem fájt.
felhúzott felsőajakkal vizsgálgattam.

...
ez a mai archetipikus.
nem, nem fog meghalni senkim mostanság, tudom.

viszont:
"A hagyományos álomfejtés abból indul ki,hogy a fog az álomban az agressziv szexualitás jele.
Helyesebb, ha a szexuális érettséghez vezető folyamattal hozzuk összefüggésbe.
Kihulló vagy laza fog arra utal, hogy az álmodó tisztában van vele: olyanfajta átmenetet él át, amely ahhoz a lépéshez hasonlítható, mikor a gyerekből felnőtt,a felnőttből pedig gyámoltalan öreg lesz.
Ha valaki álmában attól fél, hogy kihullanak a fogai, akkor arról a szorongásról van szó, hogy megöregszik és nem lesz többé kívánatos,vagy éppen attól tart, hogy felnőtté válik."

nem féltem, nem aggódtam..vizsgálgattam

3 megjegyzés:

csordi írta...

Hát én meg veled álmodtam. Ott voltunk egy lakásban, ami a tiéd, de nem ez. Te pedig egy nagy doboz fényképeket mutattál és mindegyiken te voltál. Aztán kimentünk az utcára. Ekkor fölhívott valami reklámember a valóságból és megkérdezte, hogy találkoztam-e már értékpapírokkal. Letettem, de hiába aludtam vissza, nem lett meg újra az álom.

Gabriella Kovacs írta...

..egy önző állat vagyok..:)
de remélem azért nem unatkoztál..

csordi írta...

Érdekes képek voltak.